Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Sista dagen i Hongkong!

Av Nathalie Andersson - 16 december 2013 17:35

Hejsan hejsan! Igår vart det tyvärr inget inlägg för jag hade inget

WiFi då så det vart lite svårt då..  

Men igår kom vi till Hongkong och det har spöregnat idag och igår 

och vi har blivit genomblöta allihop:(

Men vi har shoppat lite gran för det är väldigt billigt här och påvägen 

hem ska vi shoppa lite mer. Men imorgon ska vi åka ett flyg till 

Filippinerna och där kommer vi säkert få det lite bättre väder (får vi 

hoppas) men där ska jag passa på att sola och bada, det är ca. 20-30 'C

grader där! Så det blir nog bra men nu tänkte jag att jag är färdig med 

bloggandet idag så hejdå!

Ha det gött <3

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 13 november 2014 15:45


Hej på er nu hade jag tänkt att börja blogga igen jag har inte velat göra det på ett tag men nu så kör jag igång igen.Idag så hade vi baktävling i skolan det vill säga att vi skulle baka och sedan så skulle vi utse en vinnare i snygghet oc...

Av Nathalie Andersson - 14 december 2013 12:09

   Hejsan! Nu är jag i Arlanda och ska alldeles strax gå på  planet, varför jag skriver ett inlägg nu? Är för att på planet  kommer jag inte ha någon teckning och då kan jag inte lägga  upp ett nytt inlägg. Det första flyget kommer vi åka til...

Av Nathalie Andersson - 13 december 2013 21:43

Hej kära blogg! Jag var för en stund sedan och handlade lite saker vi ska  ha med oss imorgon, så nu är jag alldeles trött men inte för trött för att lägga  upp ett nytt inlägg . Klockan är snart 22:00 och jag måste lägga mig då för vi  ska gå ...

Av Nathalie Andersson - 12 december 2013 14:49

  Hejsan allihopa ! Idag är det torsdag så det innebär att jag åker om 2 dagar och jag är  som sagt jätte spänd för resan för det kommer säkert bli så galet kul där, men ni i Sverige  kommer säkert få en fantastisk vinter om det kommer någon me...

Av Nathalie Andersson - 11 december 2013 21:01

Idag tänkte jag lägga ut mitt första inlägg:)  Detta är en reseblogg där jag kommer skriva om när vi är i Filippinerna och andra resor vi kommer göra, men vi börjar med Filippinerna vi kommer åka den 14/12 som är rätt så snart, så jag längtar v...

Presentation

Naddy's Reseblogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards